מגוון מלונות בצפון מציעים לכם חופשה חלומית – איך מקדמים את זה ב SEO

מדוע כל כך חשוב לבעלי מלונות הפרסום ברשת?

החלטתם לצאת לחופשה זוגית או משפחתית מפנקת בצפון וקשה לכם לבחור את המלון הטוב ביותר מתוך שפע המלונות בצפון המציעים לכם חוויה של חופשה חלומית במגוון אתרים יפהפיים. כל אחד מבתי המלון מציע לכם להפיק את המיטב של הנאה וחופשה מנצחת עם מגוון אפשרויות של אזורים מוכרים במרחבים של שטחים פתוחים וירוקים, עם גבעות ונופים מרהיבים.

רבים מהאנשים והתיירים המחפשים מלון לחופשה מחפשים באינטרנט. אך כיצד ידעו איזה מלון מומלץ להם לבחור מבין שלל המלונות המוצעים?. אם אתם בעלי מלון או רשת של מלונות, עליכם לדאוג לנוכחות בולטת של המלון באינטרנט על מנת להגדיל את כמות האורחים.

חדשות נוספות הם שכל מלון הוא מיוחד ובעל אישיות משלו, המושך קהלים מגוונים… אך דבר אחד משותף לכולם והוא הדרישה לסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר. אז כיצד ניתן לדעת מה ייחודיות המלון שלכם?- כיום, ניתן לדעת בדיוק מה המלון שלכם מציע בעזרת קידום נכון וטוב במנועי החיפוש באינטרנט. חשוב לציין, כי קידום טוב ומקצועי יצליח להגיע לגולשים בדיוק בזמן שהמידע שחיפשו לגבי המלון או החופשה רלוונטיים עבורם- וכך אתם בעלי המלון תזכו לכמות גדולה יותר של לקוחות המתעניינים ובסופו של דבר יזמינו חופשה אצלכם במלון.

ראשית נסביר במילים פשוטות כי קידום אתרים הוא שיפור דירוג האתר שלכם בגוגל. ובכדי להצליח להיות בין המלונות בצפון המובילים בגוגל. ראשית, יש לבנות תשתית של קידום יסודית ואיתנה תוך שימוש בכל הכלים המתקדמים בעולם שיש לעולם המדיה ולרשתות החברתיות להציע. כמו כן, אתר מלונות מקודם, חייב ליצור גם קשרים חברתיים אינטרנטיים עם  תחומים דומים הקשורים מקבלים, לשבץ פינות המלצות של נופשים ששהו בכל מיני מלונות בצפון וממליצים וכן מומלץ לשבץ פינות של מומחה באתרי מלונות אחרים אך לא רק!- וכן יש להחליף תוכן ומידע עם אתרים מובילים אחרים, להפיץ תוכן על המלונות באתרי חדשות וכמובן גם לבצע שיווק איכותי בכל רחבי האינטרנט המקצועי- כל זאת על מנת להצליח להיות רלוונטיים במידע לגולשים אך בדיוק בנקודת הזמן שחיפשו. מנוע החיפוש של גוגל מבצע הערכה לכל הקשרים האיכותיים ומדרג את האתר גם על ידי ההשפעה שלו על אתרים אחרים וזרימת התנועה ממגוון מקומות ברשת. וכך עם הזמן אתר המלונות שלכם יצור נוכחות בולטת באינטרנט עם זרימת תנועה של גולשים ובכך האתר שלכם יהפוך לאחד מהאתרים המובילים והמוערכים ברשת.

כאמור, מעל 90 אחוזים מהאנשים רוכשים חבילות נופש או כל מוצרים ושירותים אחרי חיפוש בגוגל. ולאחר תקופה ממושכת של כמעט שנתיים שהיו בתי המלון סגורים, כעת הם פתחו את שעריהם לנופשים. ואנשים רבים המחפשים מלון לחופשה המאופיינת בטיולי טבע או חופשה המאופיינת בחופי ים, בילויים, מועדונים ומסעדות. או חווית חופשה בצפון שלווה חלומית הכוללת אוכל עשיר ומשובח, טיפולי ספא לגוף ולנשמה וחווית אירוח מפנק ברמה בינלאומית פונים לחפש את יעדם באינטרנט. ולכן גם אתר המלונות שלכם צריך להיות במקום הנכון ובזמן הנכון כשהלקוחות הפוטנציאליים המחפשים אחר מלונות בצפון. זה הזמן שתופיעו ראשונים בתחום המלונות ויהיה לכם יתרון על מלונות אחרים שהם למעשה המתחרים שלכם.

כאמור, ברירת המחדל של אלו המחפשים מלונות בצפון או בכל מקום אחר לנופש הוא להתחיל כל חיפוש אחר מלון או מוצר כלשהו או בעל מקצוע לספק לנו שירות- החיפוש יעשה באינטרנט, וראשיתו, גוגל. ולכן, אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו נרצה לעשות הוא למקם את האתר של המלון שלנו במקום הגבוה בגוגל, וזאת על מנת שכל מי שיחפש ויסתקרן לגבי מילת מפתח מסוימת הקשור למלון או לחופשה בצפון, גוגל יציע לו את האתר שלנו בין הראשונים וכך אנחנו נקבל בסופו של דבר לקוחות חדשים. כמו כן, חשוב לציין שניתן לבצע קידום אורגני, אך זה לוקח הרבה זמן (גם אם הוא נעשה בצורה הנכונה) ולעיתים אפילו כמה חודשים טובים. ולכן, כאשר אתר מלון רוצה להתחיל לשווק עצמו לגולשים ואין לו את הזמן או את האפשרות להמתין כל כך הרבה זמן להזמנת החדרים הראשונים מהאינטרנט (או במילים אחרות לקבל את ההפניות הראשונות מהאינטרנט)- גוגל נותנת את המענה לכך באמצעות ניהול קמפיינים (PPC) שזה אומר שלמו על כל קליק שלקוחות הקליקו על מודעת הפרסום שלכם, כלומר אתם תצטרכו לשלם רק על מה שתקבלו- לא על הבטחות ולא על חשיפה, אתם תשלמו רק על לקוחות שנכנסו לגוגל, ערכו חיפוש למלון בצפון ומצאו את המודעה שלכם המפרסמת את מה שאכן חיפשו, ובנוסף גם הקליקו על המודעה והגיעו אליכם.

לסיכום, קידום אתרי מלונות באינטרנט מסייע רבות להיחשף לקהלים איכותיים ובסופו של דבר להמיר מבקרים באתר ללקוחות אורחים במלון.

המאמר היה בחסות חדשות bignews