האם חברה לקידום אתרים עוזרת?
ניתוח ממליצים
מירב ההצלחה שלך מיוחסת לקידום אתרים ולא מעט למתרחש מחוץ לאתר שלך אך בהקשר ישיר לאתרך, כדוגמת אתרי ביקורת, בלוגים בתחום ועוד. היתרון הוא כי אם אתה באמת פופולארי באינטרנט או יש הרבה ביקורות טובות וכוכבים מלקוחות העבר, זה קל לדרג ממש טוב עבור מילות המפתח שלך. החיסרון של זה הוא קטן ביקורת לא פופולארית על שירותי החברה אחא אם כן יש יותר ביקורות שליליות מאשר ביקורות חיוביות, ואין זה משנה כמה טובים השירותים או המוצרים שלך. חברה לקידום אתרים תדע למצוא את הביקורות הטובות ולהפנות את תשומת הלב של מנועי החיפוש לביקורות החיוביות ולמה שאנשים אומרים עלייך. זה כולל מציאת אזכורים של האתר שלך באינטרנט. עלייך לדעת להתמודד גם אם ביקורות שליליות, כיצד להגיב עליהן מבלי שהן תפגענה במוניטין שלך. המטרה שלך היא שתהיה לך נוכחות מקוונת בעלת מוניטין חיובית שהגולשים בוטחים בה. הנה מספר כללים שיסייעו לך, הגדלת התנועה האורגנית, תוכן ממוקד אזור, תגי כותרת ייחודיים ותיאורי meta עבור כל מוצר ושירות, NAP עקבי בכל רשימה, ביקורות מקוריות, רישומים במדריך, אבטחת אתר והתאמה גם לניידים. כללים קטנים כאלה המפורטים לעיל יכולים לעשות את ההבדל כאשר אתה מנסה להרחיב את הנוכחות שלך באינטרנט.
מה משמעותה של אופטימיזציה
אופטימיזציה משמעה מיטוב, ייעול. וכל הכלים והכללים מטרתם בסופו של דבר לייעל את האתר מבחינת הגולש הקורא ומבחינת מנועי החיפוש בפרמטרים של מהירות גלישה, נראות האתר, התוכן ועוד.
מיטוב קוד בניית האתר
לפעמים קוד האתר שלך ומבנה האתר טובים רק צריך כמה תיקונים קלים. תמיד יש משהו שאתה יכול לשפר כדי לצח את המתחרים שלך. חשוב לתת משימה זו לחברה לקידום אתרים מקצועית ואמינה ולא לחברה קיקיונית.
עצב את הניווט באתר שלך כך שיהיה קל לאנשים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים. נקה את הקוד באתר שלך, כך שהוא יפעל מהר יותר. תקן את אתראות על השגיאות Google שלחה לך כאשר היא סרק את האתר. הוסף Sitemap ל- XML כדי שהסורק של Google יוכל לבקר במהירות בדפים השונים הוסף קישורים פנימיים לדפים באתר שלך כדי שמשתמשים יוכלו לנווט למקומות שאליהם תרצה שהם יעברו.
אופטימיזציה של תוכן הדף
התוכן הוא המלך. נמאס לי כבר לשמוע לקרוא ולכתוב את המשפט הזה. כשמדובר בשמירה על אתר האינטרנט שלך, זה לא נגמר במהלך אחד.אתה לא רק יוצר דפי נחיתה, שם אותם ושוכח מהם. כדי לייצר באופן קבוע תנועה אורגנית לאתר שלך, עליך כל הזמן ליצור תוכן חדש ומעניין ולבצע אופטימיזציה של דפים קיימים באתר שלך. להסיר או לשכתב תוכן כפול, הצב מילות מפתח בכותרות הדף שלך כדי לעזור ל- Google לדרג את הדפים שלך, הוסף מאמרים כתובים היטב, צור דפי כניסה חדשים כדי למשוך מבקרים אחרים, הוסף תמונות, צור טקסט ושנה צבעים כדי לגרום לגולשים נוספים להמרה.
ניתוח מתמשך
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא יותר מסתם ביצוע שינויים אלה באתר האינטרנט שלך. מה הטעם לבצע שינויים אם לא תנתח את הנתונים. עלייך להשתמש בכלים שגוגל מפתחת, כלים חינמיים כדי לנתח את הנתונים. עקוב אחר הדירוגים, התנועה וההמרות על בסיס יומי, שבועי או חודשי. השתמש בנתונים שאספת כדי לקבוע אילו מהפריטים הנ"ל יעזרו לאתר שלך ביותר.
מה חברת SEO לא צריך לעשות
כאשר שכרת חברה לקידום אתרים, יש כמה דברים שאתה רוצה לצפות ולהימנע. לא כל חברות SEO או חברות לשיווק תוכן מצליחות לממש את ההבטחות שלהן ליותר תנועה, דירוג טוב יותר,דרך אגב דירוגים אינם המדד האמיתי להצלחה, המדד החשוב הוא יחסי ההמרה. נסה להניע את נתוני ההמרות מידי חודש גבוה יותר.
שיפור הנוכחות המקוונת שלך באמצעות SEO
אז אם אתה מנסה לבחור את חברת SEO הטובה ביותר, אתה צריך לשאול את עצמך, איך אני רוצה להופיע באינטרנט? מה אני רוצה שאנשים יחשבו על החברה שלי? האם אני רוצה שהאתר שלי ישקף את העסק לי?
השארת תגובה
חייבים להתחבר כדי להגיב.