חברת ILSEO.CO.IL מקצוענית במיטוב אתרים, יחסי המרה גבוהים עם תוצאות מובטחות.

מהו יחס המרה?

היחס בין כמות הגולשים הנכנסים לאתר שלך לבין אלה שהמשיכו צעד אחד קדימה וביצעו את הפעולה הרצויה. כלומר, אתה מוכר באתר ספרים והמטרה שהגולשים יכנסו לאתר ויבצעו פעולת רכישה. ע”י קידום אתרים ממומן או קידום אתרים אורגני הצלחת ליצר תנועה של גולשים לאתר שלך, אך משום מה הם לא עוברים לשלב ביצוע הרכישה והם יוצאים מהאתר. אם קח יחס ההמרה הוא היחס בין הגולשים לאתר לבין אלה שרכשו ספר. המרה לא תהיה בהכרח רכישה, אם כי לעתים קרובות זו המטרה. המרה יכולה גם להיות הרשמה בדוא”ל, יצירת חשבון, השלמת סקר או הורדת אפליקציה. אצלנו בחברת ILSEO.CO.IL יודעים לתת פיתרון מקיף ממיטוב האתר והפיכתו ידידותי לגולש ועד לקידום אתרים אורגני וממומן.

 

מדוע יחס ההמרה שלך נמוך?

נניח שהאתר שלך מדהים. יש תנועה רבה, אך לצערך, האנשים המבקרים באתר שלך אינם משיגים את המטרה שכיוונת אליה, הם אינם מבצעים פעולת המרה. יש מספר סיבות, החל בזמן טעינת אתר ממושכת מידי, אתר מבולגן, מידע לא מעודכן ועוד בעיות שיגרמו לגולש לברוח מאתר למתחרה שלך.

 

איך משפרים את יחס ההמרה?

מיטוב שיעור ההמרות (CRO), הוא תהליך מיטוב של האתר שלך כדי להגדיל את יחס ההמרה, המשמעות היא שמבקרים באתר ישלימו ויבצעו את הפעולה הנדרשת. שיפור הויזואליות של האתר, פתרון בעיית המהירות, תקינות הקוד ועוד.