החשיבות של ניתוח מילות המפתח בתהליך של Optimization עבור מנועי חיפוש

החשיבות של ניתוח מילות המפתח בתהליך של Optimization עבור מנועי חיפוש

קידום אתרים- מילות חיפוש ומילות מפתח

באופן אידיאלי בתחום קידום האתרים יש למצוא את הפרמטרים היעילים ביותר על מנת לקדם את האתר ולהביא אותו למצב של נראות ופופולריות ראויה במיוחד בעיני קהל הגולשים הרלוונטי ביותר.

הרעיון של אופטימיזציה לאתר על מנת לקדם את מינופו חייב לעבור דרך ניתוח מקצועי ומדויק של שימוש במילות חיפוש. רשימת מילות החיפוש שאותן רוצים למקד בעת כתיבת המאמרים חייבת להופיע לפני איש קידום האתרים. מובן, שכמו כל דבר הכלל הראשון הוא איזון. בשום אופן אין להשתמש במילים אלו באופן מופרז או בלתי מתקבל על הדעת, שכן אחרת ייראה האתר כמו חיקוי עלוב או שעתוק. מילות המפתח המרכזיות של כל אתר חייבות להיות אלו שיביאו אליו יותר משתמשים מבין מיליוני הגולשים. כיצד נבנה תהליך קידום האתרים? על בסיס הידע המקצועי של צוות קידום האתרים לגבי האפשרות להעלות את האתר במיקום פופולרי ורצוי של רשימת תוצאות החיפוש. על פי המצב הנתון, במרבית המקרים מנועי החיפוש הגדולים ( בעיקר גוגל, ענק הטכנולוגיה ויאהו העורב אחריו) מנתחים את מילות המפתח וביטויי הקוד עבור כל כניסת גולש מתעניין לרשת האינטרנט ומנסים להתאים עבורו את רשימת התוצאות האפקטיבית והיעילה ביותר על פי שילוב של מדדים שונים. בין המדדים ניתן למצוא, כמובן, את איכות תוכן האתר- איכות שתהיה רלוונטית, לא מועתקת. חברת קידום האתרים תנסה לגבש את תהליך הקידום גם באמצעות המדיות החברתיות השולטות בציבור כדי למצוא פרצות לשדרוג מהותי של האתר על בסיס שימוש במדיה המביאה בכל רגע נתון עוד ועוד משתמשים שעשויים להוות קהל לקוחות. מובן, שבעיקר ניתוח מילות המפתח הרלוונטיות עתיד להוות פתרון יעיל. בעיקרון את מילות המפתח חשוב להציב בגוף הטקסט באופן ניכר ומפורש, כך שמנועי החיפוש יזהו אותן בנקל. מצד שני, שימוש עודף של מילות חיפוש זהות יוריד באופן משמעותי את  דירוג מנוע החיפוש. גם ההחלטה על הכותרת- ניסוחה הברור ושילוב בה של מילות המפתח באופן מתוחכם נחשבת פעולה רצויה שעשויה לשפר את שיעור הכניסות הרלוונטיות לתוך האתר. כאשר מתרחשת הפניית 301, כלומר: הפנייה קבועה של הדומיין כולו או של דף מסוים- רצוי שמילות המפתח יופיעו בהפניה זו.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.